dagje Cincinnati met de locals - Reisverslag uit Cincinnati, Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu dagje Cincinnati met de locals - Reisverslag uit Cincinnati, Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu

dagje Cincinnati met de locals

18 Juni 2017 | Verenigde Staten, Cincinnati

vandaag wederom een dag met de locals. Zo leuk om op deze manier de cultuur te proeven. Alhoewel een echte amerikaanse cultuur bestaat niet want bijna alle mensen die je spreekt hebben voorouders uit Europa en vandaag zelfs iemand ontmoet wiens ouders oorspronkelijk uit Indonesie komen. Wij zijn mee geweest naar een voetbal toernooi van Jan Willem. Als afsluiting een soort van picknick gehouden met het team. Iedereen neemt wat mee dus er was salade, kippenbouten, coleslaw, fruit en veel bier. Zo kwam het dat wij zonder enig ontbijt genuttigd te hebben, aan het bier stonden in de bloedhete zon......kicked inn.
Nu zijn wij weer terug en is Arie druk bezig met de spareribs te maken, deze staan al een nacht in de marinade en gaan nu de que op. Straks gaan wij nog even kijken bij de moestuin van Sue en Jan Willem even verderop. Ze wonen trouwens in een soort resort, een prachtig huis en wij logeren in de basement. Pas in de avond kun je hier een beetje buiten zitten, overdag is het echt te heet en de luchtvochtigheid is heel erg hoog. Aldus tot zover vandaag. Het is heel erg leuk om de american way of living zo te beleven, ook zijn de mensen heel benieuwd naar hoe het gaat in Europa en in Nederland, dus wij praten wat af hier en iedereen wil nog even laten horen dat ze nog wat duits of nederlands spreken.

bye tot latersss