optelsom - Reisverslag uit Sint Annaland, Nederland van arie-astrid - WaarBenJij.nu optelsom - Reisverslag uit Sint Annaland, Nederland van arie-astrid - WaarBenJij.nu

optelsom

Door: Arie

07 Juli 2017 | Nederland, Sint Annaland

We zijn weer thuis. Woensdag zijn we gaan rijden vanuit Hyannis richting JFK en daar waren we precies op tijd. Er stond vijf uur rijden voor maar rond New York werd het verkeer een mierennest en we reden van de ene in de andere file. Gelukkig waren we op tijd vertrokken zodat de stress redelijk beperkt bleef. Op het vliegveld liep alles gesmeerd en we waren ruim op tijd om in te stappen.

We hebben best veel gezien en gedaan.

Optelsom:
Totaal gereden: 8333 km. door 18 staten en 3 provincies.

New York - New Jersey - Delaware - Maryland - Virginia - West Virginia - District of Columbia - Pennsylvania - Ohio - Kentucky (aangetikt) - Indiana - Michigan - Vermont - New Hampshire - Maine - Massachuttes - Connecticut - Rhode Island.

Otario - New Brunswick - Nova Scotia.

En nu in Stalland en morgen naar Kampen.