terug naar toen.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu terug naar toen.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu

terug naar toen....

16 Juni 2017 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo mensen, gisterochtend vroeg met een taxi naar JFK om daar een auto op te halen Onze ervaring is, trek hier maar een halve dag voor uit. Om de stad uit te komen en om een al gehuurde auto los te peuteren in het kantoor van Budget. Maar het lukte allemaal, duurde even langer als dat wij dachten maar wij zijn er wel achter dat je dat hier los moet laten in de US.
Enfin....met onze suv op weg, een enorm fijne auto met airco, koelhoudruimtes en navigatie. Na ongeveer vijf uur waren wij in DC en wat een heerlijke rust hier. In de avond naar Georgetown gegaan en daar een hapje gegeten en wat gedronken. De beste Mexicaanse restaurant zitten hier :-) heerlijk.
Vandaag zakken wij af naar Cincinnati Ohio, dit is wel twee dagen rijden dus vanavond zoeken wij ergens een motelletje en dan morgen op naar Seu en Jan Willem. Maar eerst nog even siteseeing hier en even naar Trumph zwaaien in het witte huis.

• 16 Juni 2017 - 17:17

Sandra Arts:

Jaloers:(

• 17 Juni 2017 - 00:09

Andre:

Ook wel een beetje jaloers. Have gun. Groeten aan dr. Pol als je hem tegen komt.