laatste dagen zand, strand en vis eten - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu laatste dagen zand, strand en vis eten - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu

laatste dagen zand, strand en vis eten

04 Juli 2017 | Verenigde Staten, Hyannis

vanuit Plymouth zijn wij naar Cape Cod gereden en beland in Hyannis. Hier brengen wij de tijd door totdat wij woensdag naar JFK gaan en naar huis vliegen. Het is hier heerlijk weer, een leuk plaatsje met veel eettentjes en bars, veel vis, lobster en oesters. Vlakbij ligt een strand waar wij ook geweest zijn natuurlijk. Er gold een waarschuwing voor haaien, dus ik ben op het droge gebleven.
Wij gaan zo even liggen bij het zwembad van het hotel en nog wat bruine kleur proberen te krijgen. Nog een hapje eten straks en dan de koffer inpakken voor de terugreis. Ik hoop dat wij alle kadootjes mee terug krijgen:-) Morgen er vroeg uit en dan rond een uur of 08:00 naar JFK.
De tijd is gevlogen hier, wij hebben veel gezien veel gedaan en komen terug met mooie herinneringen en verhalen. Het was geweldig hier en ik zal het missen.