allmost heaven... - Reisverslag uit Reynolds, Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu allmost heaven... - Reisverslag uit Reynolds, Verenigde Staten van arie-astrid - WaarBenJij.nu

allmost heaven...

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Reynolds

Vanochtend werden we wakken in DC en we zijn eerst richting de Ambassade gereden, mijn werk-en woonplek in 1985 en één van de mooiste periodes in m'n leven. Het zag er nog precies hetzelfde uit als toen met hier en daar wat toepassingen qua beveiliging maar ik herkende alles nog terug. Het was bijzonder om daar weer even te zijn.
Daarna nog even de stamkroeg van toen bekeken, de Gallagers pub op Connecticut Ave. Hij heet nu anders maar het staat er nog steeds, zij het in een wat armoedige toestand. En dat snap ik niet want we hebben er toch aardig wat $$ weggebracht. Mooie memorabele momenten.
Daarna met de auto richting de stulp van Trump. We waren niet de enigen en overal liepen dienders en brandweerlui. Afzettingen en blokkades en dan moet je maar net snappen wat ze bedoelen want Amerikanen leggen niks uit. Rechtsaf het parkeerterrein op maar dat is afgezet. En nu..? Niks. Het witte huis hebben we niet gezien en het boeide al niet meer. Dan niet. We zijn daar kakken tekort weggegaan maar wel een indruk gekregen van het diplomatieke en bestuurlijke stuk van DC. Veel geschiedenis, veel beveiliging en het kost een paar duiten.
We zijn gaan rijden richting Cincinnati. De planner gaf een reistijd van 8 uur aan. Na 2 uur rijden nam Astrid het stuur over maar niet nadat ze eerst nog even duidelijk maakte hoe groot de auto wel niet is.
De rit ging goed en we hebben wel een paar staten gehad; Mayland, Virginia, "allmost heaven" West Virginia, Pennsylvania en uiteindelijk Ohio, daar zitten we nu. In Reynoldburg om precies te zijn, nog 2 uur naar Cincinatti. Onderweg kregen we nog een enorme hoosbui op onze nek en we zagen geen moer meer. We gingen ook almost haevenen, link stukje.
We hebben wel veel wild gezien maar dat lag allemaal dood langs de weg.
De natuur is overigens prachtig hier, berg op en af tot je oren er zeer van doen.
Maar goed, we zitten nu in een hotel in Reynolds en we zijn even de Wallmart in geweest. Lekker shoppen met een winkelmandje, niet dat ze daar veel hebben hoor...
Morgen weer op route naar Sue en Jan Willem, 2 dagen Cincinatti, we zijn benieuwd.